tirsdag den 28. maj 2013

En fantastisk dag i maj

På min 30 års fødselsdag havde jeg planlagt hygge aften med min mand, søster og svoger.. Stille og roligt - lidt sjusser og rødvin - og selvfølgelig duet til Singstars.
Min søster og jeg tilbragte dagen med at køre rundt til diverse loppemarkeder i det ganske land. Vores yndlings beskæftigelse, gamle ting og sager og en masse snak om alt og intet.
  Jeg troede jeg skulle hjem og slappe af med benen oppe, efter en lang loppe dag, men min mand ville det anderledes. Jeg kom hjem til en kæmpe surprise - telt i haven, mine kæreste vener og familie, øl,vin og mad. Alt var der sørget for.. Enormt overvældende og en smule angst provokerende, da jeg absolut har det allerbedst med at vide alting... Men nøj hvor var det dejligt, en skøn oplevelse- og jeg anede vitterligt ingenting - ret imponerende.

Men nu er festivasen ovre og jeg har endelig fået tid til at tage lidt billeder af de ting som vi har fundet. Så kig endelig ind under "loppefund", skriv en kommentar eller mail hvis der er noget du søger eller mangler info på.. Der kommer snarest flere ting.. 

God aften Tea 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar